Friday, January 22, 2010

Happy birthday to me!!yeaa

im 22!!yeahh still alive!!syukur alhumdullilah..aku msih bnyawa unt hdup d ats bumi ni..n i think im done with the age issue..lol..this year might be the best year ever since i got all my friends around me..tp..mak kat png lak..xpa..jmpa next week kat johor..yeaa..can't wait 2 dpt the biggest hadiah in our family..we're welcoming AMY..erkk should start calling her KAK AMY by now..t kna blasah ngn my bro..heheh..ermm t dh xleh nk gdik2 mnja with my bro la..dia dh ada bini..sob3..hahah..xpa..pau ttp pau..N!!bkak ka aku nk ckp sal baday?hah!!lari litar lak..ok2..heheh ehem2 sya ptot lbeh mtang kan...bijak kan..bijak 2 tau dh..mmg bijak ank sairah ni..matang payah ckit la..uwaa..cmna nk matang kalo tdo still mmp antu n jerit2 (ri2 pnggil yati la) uwaa..there's a monster under my bed!!help..kikiki..ttba nk ckp cmni "i want a rich love"dang!!hahah..ni nenek fu an yang ckp la kan..biar kita miskin tp cinta 2 kaya..apa aku mlalot ni..slahkan ana!!hahah..sbb ehem3..i waiting 4 my prince charming this year..ko lambat lgi staun dh aku xnak 2nggu g dh..grab n run ja t kang..hahah..apa ni!!lari topic lagi..no wonder i dont get A for hawa's pper..shito!!n yah..i wanna say my huge super big fat massive TQ to my girlfriends for da birthday surprises!!guess wut i really am surprised!!hehhe..tq..aku bngga n syukur dpt kwn2 cm kalian..bkn sbb korg blnja aku aku (well 2 pn kira la jgak kan) tp sbb u guys were there when i need it..tq tq tq tq smpai bbuih mulut aku..hait!!im living my life to the max!!won't let small stupid things overcome me!!as long as i got my gfs with me..im good..=) n s i always wanna add..bf would b nice..hahaha..burung jinjang!!plizz drop him fast!!lol..gilo..im not that desperado k!!
n 1 more thing!!jay's bday was a day b4 mine..c..we got kimia!!=)

2 comments:

  1. haha dang' u ecah!
    why salah saya...yup!!as long i got my gff,i will be just fine..thx dear!the word that i really need right now..

    ReplyDelete
  2. hahah..mmg2 aku sja ska blame ang..kalo ina kang kna marah..haha..weee welcome dear..xoxo!!

    ReplyDelete